FAQ over de tijdelijke sluiting van Galeria Inno-winkels

1. Hoe lang blijven de winkels gesloten?

Onze winkels blijven gesloten tot en met 10 mei, behalve wanneer de situatie anders zou evolueren. We volgen de ontwikkelingen en de aanbevelingen van de overheid op de voet.

2. Hoe contact met u opnemen?

We blijven beschikbaar op onze sociale netwerken. U kan ons bereiken op Facebook en Instagram en via mail service@inno.be .

3. Wordt het aantal dagen om een ​​artikel om te ruilen verlengd?

Van zodra onze winkels weer open zijn, heeft u na de heropening 15 dagen tijd om uw artikelen te komen omruilen.

4. Blijven de parkings open ?

De parkings blijven open en worden zoveel mogelijk van op afstand beheerd.

5. Opschorting van de actie verdubelling van de Loyalty-bonnen

Onze actie verdubbeling van de Loyalty-bonnen (€5=€10) wordt opgeschort. Niettemin, na de heropening van onze winkels, zullen we opnieuw die actie laten verderlopen. De datums zijn nog niet bekend. We houden u op de hoogte via onze social media, nieuwsbrieven en website.

6. Loyalty bonnen die vervallen tijdens de sluiting van onze winkels.

Na de heropening van onze winkels, zullen we een oplossing bieden voor de Loyalty-bonnen die vervallen zijn tijdens de sluiting van onze winkels. U zal een nieuwe Loyalty-bon in onze winkels ontvangen.